Praktik

Jag har varit ledig igår oh idag. Fatt så jäkla skönt dt har varit. Igår mådde jag inte bra, så tony tog barnen i morse och gick med baloo. Annars så brukar vi ta varsin grej att göra på morgonen, men jag fick sova länge idag och det behövdes nog. Det är ett jäkla under att jag inte är deprimerad, för jag sover så jäkla dåligt. Somnar tidigt men vaknar hur många ggr som helst på natten. =/ Man har ju sett på studier att om man får dåligt med tex sömn så har man lättre att få deprissioner, osv. =/
Så man ska inte vara rädd för att ta tabl om det gäller sömnen. Hmm Även fast jag inte vågar, jag är rädd fr allt som har med piller att göra. Tycker det är obehagligt på något sätt. Men jag skulle verkligen behöva en sömnpilla. =/. Men men jag har haft problem med sömnen nu i flera år, men än så länge har jag klarat det mentalt, men men. Allt har sin tid. Imorgon ska jag gå med en bitter *** på praktiken. =/ Denna männsika kan seriöst inte dra på smilbanden. Jag ska se om jag möjligtvis kan gå med en syrra istället. PALLA MED HENNE =/// nope.
Fattar inte varför jag har så svårt för henne, men hon vberka inte frisk. Men jag får se hur det är i morgon, jag skatrots allt gå där för att lära mig och kan hon inte lära mig något nytt så frågar jag om det e okej om jag går med någon av våra syrror. =)
Trodde först det bara var jag som hade svårt för dennakvinna, men höört många berätta om henne, ävenom inte jag sagt vad jag tycker om henne till dem. Vissa borde byta jobb, för ibland är det en nackdel att ha stannat för många år på samma ställe. Allt görs på rutin, ingn känsla för det man gör. Nä usch för sånt.
****

Idag är det dax för Julias kör. Vi har satt hennei en sånggrupp, men den vi vile hon skulle gå i ville julia inte. Så det fick bli en anan som Julia tyckte om. Hon klickade med den gruppen, fast dessa barnen är mkt äldre än Julia. Men hon trivs. Och det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0