Ring

Mamma fick mormors senaste ring och jag fick den utav min mamma. Det var den allra sista saken morfar köpte till mormor. Dock vart hon inte nöjd med den han hade köpt så hon bytade till en annan dvs den jag idag har =)
Så jag har både mormor och morfar med mig.
Jag har sen innan fått saker av min mormor när hon levde En sjal som mormors mamma hade haft, sen har jag fått en guldkors av mormor och morfar, kakfat osv. Så därför ville jag inte ha något nu. Jag känner att jag har massa minnen som är från mormor och morfar att jag inte behöver ha matriella ting. Men så idag kom jag upp när mamma och mina mostrar städade lgh. Jag säger bara en sak. Det är skoj att m,an kan skratta sig igenom mkt , för annars så hade det bliit sjukt jobbigt där uppe. Fast jag inte ville ha något, så fick jag med mig massor av saker =)
Jag tiggade även alla mormor sticker (vill lära mig sticka ( åt helvete ;) Nä, men skämt å sido. Jag är nöjd att jag har haft en mormor och morfar som varit delaktiga i hela min upäxt, även i mina kusiners uppväxt. Jag bodde hemma hos mormor och morfar på somrarna. Vi har alltid bott nära. Precis som det skavara. Jag älskar denna bullerby känslan som jag har växt upp med.
Just detta med alla kusner, mostrar, morbror mor föräldrar osv. Vi har stått varandra nära. Och det är jag glad över.
Nästintill bott hemma hos mina kusiner oxå. =) Min enda flickkusin är bara 3 år äldre än mig, så vi har haft syskon bråken ihop ;) Men det är en person som jag tycker mkt om. Lite bitchig, men det måste man vara i detta samhälle =)
Hon har liksom mig skaffat sin familj, men våra barn trivs enormt bra ihop. Vilket är roligt att se =)
Jag hoppas på att få flytta så at man kan få denna lilla känslan igen. =)
Vi tittar på hus, osv hela tiden. Vi har fått reda på att vi är beviljade lån osv. Men vi måste bara hitta något som passar vart vi vill bo, hur vi vill bo osv.
Vi har hittat några stycken, men jag vill inte flytta förrens jag har jobb =/. Men vi kan, men jag vill inte. .
Nu ska jag fixa salladen till vår lassange =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0