sjuker

Jag blev dålig i Torsdags kväll, men igår kände jag mig bättre. Stack till min APU, men blev hemskickad. Fick inte stanna då jag var förskyld och hade feber. Eftersom vi har de barn som ska ner på op och de barn som kommer upp från op. Så därför är de extra känsliga =/.
Får stanna hemma idag, då dt är värre än igår. =(.
Pratade med min lärare och hon fatta att jag inte stannade hemma för att jag vill liksom.
Men de är så surt.
Jag ska plugga nu när jag har tiden till det. Måste komma igång annars så blir jag ju inte godkänd =/:
Nu blir det snart ut med baloo en runda, sen ska jag som sagt plugga. Jag SKA bliklar med minst en hel tenta idag =D Annars så kommer jag bli besviken på mig själva =/ Och det vill jag ju inte.
Jag känner mig frisk men är sjuk.. HAHAH Då är allt som vanligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0