Data fan

Jag satt och plugga häromdagen och helst plötsligt när jag kommit igång så slutar vårt tagenbord fungera. Så jag tänkte att en sladd hade åkt ur datan där bak. Så jag drar ut datan, men "tappar" dem och även den slutar fungera. Jag och barnenbegav oss hemifrån AHHAHAAH Mamma o Jörgen hämtade oss för att vi skulle ta en fika nu innan dem åkte till Turkiet. När tony hämtar mig och barnen så åker vi hem efter en studn ochnär vi kommer hem undrar så klart Tony varför datan var helt utdragen och ja tusen frågor. Jag försökte i stil med. Att jag vet inte alls vad som har hänt HAHAHA.
Men det gick han inte på och jag gav mig tillkäna. =/ Han fixade det på 5 in max =)
Har mått piss, och mår inte särskilt bra nu heller, men lite iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0