en rolig kommentar

Fick en roliga kommentar ang inlägget hjälm. Att om jag precis fått hjärna eftersom jag precis börjat använda hjälm.
Nja. Lite så kan man väl egentligen se det.
Eftersom jag visste om vilka skador det kan ge och jag har sett vilka hemska föjlder det kan bli även senare i livet.
Då jag tyckte det var mkt "coolare" att vara utan hjälm, än att ta vara på min hjärna. D kan jag ju inte ha varit allt för smart.
Men det är ändring på det nu. J glömmer helt ärligt min hjälm. När jag jobbade inom skola så cyklade jag alltid med hjälm, men sen så har det inte varit en självklarhet längre.
Men jag håller på att lära mig. Komma ihåg hjälmen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0