FUCK YOU

Igår när jag och barnen var ute och cyklade på morgonen, vi var på väg till barnens skola. Men iallafall. Kommer det en idiot kille. som cyklar vinglingt med flit framför min dotter.
Vi cyklar ner för backen och han ska cykla upp för backen.
När han är en bit framför henne så cyklar han in så deras cyklar möts sen bara sängar han hastigt undan. Hon blev lite nervös men skötte det hela bra.
Jag däremot flög i luften.
Jag hade Julia en bit framför mig och Isack en bit bakom mig.
Jag blev värsta italienare med mina händer och skrek som en galning vilket pucko han var och att jag förstod att han inte kunde vara smart för han var ju helt jäkla dum i huvudet. TYP. komem rinte ihåg vad jag sa men med tanke på att jag hade två små barn där så skötte jag det väldigt bra, väldigt hög ton, arg och bestämd röst och väldigt välformolerade ord och meningar ;)
Idioten tar upp fuck you fingret och skriker medan han tittar bort från mig FUCK YOUUUUU.
Det allra sjukaste var att han var i min ålder. Typ 23 och uppåt. Så oinsamt för honom.
Alltså om DU har gjort fel stå för det då.
Börja inte skrika på mig och bete dig som en loser. Både min pappa och Tony sa att det är så små barn gör, men när jag berättade ålder så bara tittade dem på mig.
Och ändå berättade jag  inte d för dem samtidigt. Tony tyckte det var pinsamt utav honom.
Jag började as garva. Liksom come on Fuck you.
Roligaste kommentaren var från Isack.
I min familj alltså vi här hemma Vi svär inte och det är inget vi tror smarta personen iheller bör göra. Eller vi vet att det är oftast dem med litet ordförråd som tar till sig sånt här.
Men iallafall, Jag tittar på Isack för se hans reaktion på detta. han cyklar med ett väldigt stort leende. När jag frågar honom vad han ler åt så sa han. Mamma han sa ett fult och visade dig ett fult finger, men jag vågar inte göra det HAHAHAHA. SÅG DU MAMMA?? Ja isack mamma såg. HAHAHA
Min lille påg =)
Han vet vad som är rätt och fel. Och det gör mig så stolt =) Min lille kille om börjar bli så stor.
Jag måste själv säga att jag tycker det är väldigt fult och väldigt oattraktivt att svära och bete sig som en idot rent ut sagt. Det är liksom en mognads grej kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0