Jag har gjort det

Jag har gjort det jag inte trodde jag skulle behöva göra.
Min lärare sa att det var för kort tid jag hade på mig för att bli helt klar med kursen innan min apu. Eftersom hela juni,juli och hela aug togs ifrån mig. Då det var sommarlov. Sen har jag jobbat som ett as me.
Vi har haft många dalar i familjen två täta dödsfall av dem som står mig väldigt nära. Dvs min morfar och min älskade mormor.
Men nu till saken. Detta provet var riktigt stort, ochh enligt läraren så måste jag läsa på mkt om alla sjukdomar osv.
Och som alla vet är jag ju den värsta tidoptismisten. Ja trodde seriöst att jag, min sambo, och nån kompis kunde renovera 2 hallar, 2 storarum och ett sovrum på en dag. HAHAH jAPPS Endag. =)
Vi alla påbörjade lite här och lite där och ni vill inte se hur dt såg ut här hemma. J bröt ihop till min kompis som var här hemma. Hon bara skrattade och sa jag fattar att du har panik. DET VAR SKITIGT exakt överallt här hemma.
Allt gick emot oss. Först målade vi i storarummet, tapeterna bokstavligen rullade ner. Det var 9 lager tapet, Det slutade med att vi var tvugna att hyra en ångmaskin för att ånga ner alla gamla tapeter för att sedan ta in en kompis som fick bredspackla, När d var klart så vart där en kompis kompis, langares kompis jaddi jaddi. Ja ni fattar skulle tapsera här hemma. Allt såg så snyggt ut tills vi vakande på morgonen. Då den ena väggen verkligen låg på sniskan. Det var tapesterat snett så allt såg hemskt ut. Vågade inte ringa han som gjort det, så jag ringde min fd k som ringd och bokstavligen skällde ut denna stackaren. Och bad han komma upp för att be om förlåtelse. Jag bara neeeeeeejj. Be han för fan inte att komma upp. JAG SKÄMMS. Jag skämdes för att hon ringde , varför inte jag själv liksom. PINSAMT. När han kom gömde jag mig på balkongen HAHHA. MES JAPPS. Men den jävlen kom ut där för att heja. Jaha...
Min mammas man kom för att rätta till alla felen. han skrattade så mkt att han  knappt fick luft. För jag var seriöst hysterisk. Jg blir som en drama queen när sånt här händer.
jag kan liksom inte vänta till nästa dag. Utan allt måste ske nu och jag menar NUUU.
Och skulle dt mot förmodan inte ske nu, ja då blir det eld i grillen ;) Nä
SKIT SAMMA. Nu till saken. Jag är värsta tidsoptimist och jag har inte tagit tag i pluggandt som jag kanske skulle ha gjort. Så nu fick jag skicka iväg ett mail till min lärare som löd ungefär så här.
hej hej
Som du nämade igår så kanske jag var tvungen att flytta fram provet. Så nu till min fråga. Kan viflytta fram det. AHAHHA
PINSAMT. men skit samma.
Jag vet att det var jag som gjorde fel och nu för jag stå för det med.
Jag pluggande inte så mkt som jag visste jag skulle göra. men änsålänge har jag inte haft några fel i något av det jag gjort. Blivit godkänd i allt =) Wihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0