Kass

Idag måste jag verkligen börja med min näst näst sista tenta =) Men tror ni inte jag vaknade med ont i halsen och kass i magen. Men om jag hade börjat i ti med detta oxå och inte skjutit fram det som allting annat. så hade jag haft tid för vilodag idag, emn det går inte. Nu blir det ex antal dagars knåp och trix för att få klart det näst sista hemtenta. Nästa tenta är ett skriftigt prov liksom förra jag gjorde =/
Jag måste vara klar med två tentor innan vecka 38 =/ Och det e slutet på vecka 35 nu =/ HAHAH
Jag e fan slöare än slöast.
Men de finns inga andra saker jag kan göra än att lyckas med detta. Jag måste.
Nu till något annat, i morgon åker mamma och jörgen till Turkiet. Där vi var förra året. Dem ska vara borta i 15 dagar. FUSK FUSK FUSK..
Jag hoppas att de regnar hela er semester HAHAHAH ;) Nä, ni förtjänar att resa iväg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0