Oj oj oj

Igr på "jobb" så kände jag mig off på något sätt. Nu förtår jag varför. vaknade inatt och var helt genom förskyld.
Snoret det rinner som på små bäbisar ;) Ögonen rinner. HAHA
Nu e det synd om mig. Men som tur är så är jag ledig idag och i morgon. Och om jag är kass på söndag kommer jag gå dit iallafall. Och skita i att träffa barnen, utan läsa info och sånt där. Vill liksom inte jobba in de dagar sen.
Eftersom detta är en praktik via skolan, som gör att jag blir barnsköterska, så vill jag inte sumpa detta.
Ja pallar inte hålla på och klydda. Ska redan byta bort en dag. Då mormor ska ha sin vackra begravning. Helst hadejag velat slippa gå på begravning. Jag vill ha henne här hos mig.
Hon lovade att hon skulle lära mig att sticka, Så jag kunde sticka fina kofter till barnen nu till vintern. Men nu kan hon inte visa mig de. HELVETE. Blir så trött.
Vi har haft alldelse för många dödsfall i vår familj nu, och tråkigheter. DET RÄCKER NU.
Nu ska jag städa sen blir det stan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0