Santa maria.

Ja och Tony äter tacos en gång i veckan Vi har vår tacos lördag =)
Alltid lika mysigt och gott är det =)
Men iallafall så hade santa maria en tävling om att man skulle samla koder =) Vi var självklart medoch tävlade om en vit upplägningsfat som man ska ha till tacos. Men jag valde att använda min som frukst/sallads "skål" Då blir det lättare för barnen att roffa åt sig en frukt eller grönsak. 5 frukter om dagen är bra =) Likaså grönsaker. Jag kommer iförsig bli utskälld i kväll. Då jag glömde köpa hem broccoli. J och barnen är några broccoli fantaster. Lätt kokt broccoli med lite sallt. Då an man äta bara dt =) Mumms. =)
Men skit samma. HAHAH . Nu till mina fina sak som vi vann =)
Fin va ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0