Dans

Min lilla tös som börjar bli stor. 7 år och kan redan läsa och skriva =) Snacka om att man är stolt som en tupp =) Pratade med personalen som berättade att Julia och en till har fått gå över till avancerande böcker. =)))) STOLT Hoppas det håller i sig =) Eller jag kommer INTE tillåta något annat. Båda mina barn ska göra sitt bästa om jag så ska vara den mest pinsama och hemskaste mamman på denna jorden. men skolan ska de klara av..
Inte göra om mina misstag. För att jag trodde att jag var så jädrans cool. Vad var man en stor jäkla looser.
Jag tycker att det är hemskt lärarna inte fångade upp mig tidigare. Hade de visat intresse och skaffat extra hjälp eller något så kunde de sett till att jag fick betyg i grundskolan . Men istället gick jag ut grundskolan utan några betyg alls. Hade iförsig g i slöjd och hemkunskap. Men jag anser att skolan var för slappa och visade ingen förståelse.
Som jag sagt innan så tror jag det är därför jag är så noga med barnen idag. Även om de är små så måste glöden brinna hela tiden för släcks den är det svårare att få elden att glöda igen.
***
En sak som jag tycker är så hemskt är hur skolan får se ut idag. Barnen visar INGEN respekt för sina klasskamrater, klasskamraternas föräldrar, lärarna osv. Fick höra att personalen på mina barns skola fått förflytta en elev för han beter sig så illa. Pojken är 6 år. Hur i helvete kan han få låta det gå så långt. Nu är det inte bara denna pojken som beter sig illa. Jag kan tycka att det är bättre att ta tag i problemen istället för att sopa det under mattan. För någon gång blir sophögen under matten så hög, att man tillsist trillar. och då landar man i skiten igen..
Nä ta tag i problem nu annars så växer de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0