Fullspäckad igår dag ;)

Igår var en fullspäckad dag. Upp vid 8 sen käkade barnen frukost, jag prioterade duschen =) Så tyvärr hann jag inte käka frulle. =/  Iväg och lämna Isack till min pappa då Isack inte ville följa med på Julias dans. När isack var lämnad, gick Jullan och jag till bussen, väl framme började dansen efter en liten stund. Hem igen för att hämta Isack som nu skulle till simskolan. Fortfarande inte ätit och började känna mig smått hungrig. Fick tre mini dammsugare (kakor) av min pappa. Tycker egentligen inte om dessa äckliga kakorna, men åt en och kände att sockret höjdes igen.  Vi promenixade till bussen =) och väl framme på simskolan så träffade vi isack första kärlek ( berättar en annan dag ). Pratade med dem och tittade när barnen simmade. =) Nu var det att duscha lilleman =) Sen äntigen bege oss hem.  Som tur var så slutade älsklingen tidigt och kom och hämtade oss på simhalen så vi slapp ta bussen hem. Vi kördener till coop för att handla lite som vi glömde när vi storhandlade. Hur man glömmer att köpa skitpapper är en gåta, =) Hur fasen ska man annars torka sig, men klöver fem Ööööö.
Nej, det var lite skit saker vi köpte ;) Plus andra grejer =)
Nu ska jag lämna barnen i skolan, och sen hade jag önskat att jag kunde gå hem och nanna men det kan jag inte =//// Så sjukt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0