Mobilen är sönder

För ett tag sen gick vår kamera i sönder, men brydde mig inte eftersom jag aldrig tar den med mig eller ens tar foto med kamran. Tar alltid med mobilen. Men hey nu är mobilen också sönder. Den är i väg skickad på agning och jag får inte den förrens om två veckor. =/// Pust. Men jag ska väl stå ut tills det..
Ville fota lillemans lunch idag. En kotlett delad i bitar och ett lass med broccoli, ärtor och majs. Han struntade i köttet och bad om en till påfyllning av grönskakerna. =))) Jaha. Jag fick typ 3 msk grönsaker. Men bättre att han blir bätt, även om de bara blev på grönsakerna. =)
Jag har alltid hatat broccoli, känns lite som om jag sitter och tuggar på en blommjävel. Men nu har jag väl blivit "vuxen" HAHA För nu gillar jag det. Fick alltid höra förr.
Du kommer tycka om kaffe när du blir vuxen, vin kommer du tycka om när du blir vuxen osv osv. Alltså är jag inte vuxen nu. För jag tycker fortfarande inte om dessa äckligheter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0