Trött så väldans trött

Idag har jag hunnit med mycket. Jag har redan tvättat upp all vår smutsiga tvätt ca 10 maskiner. Sen har jag städat här hemma. Nu ska jag in i duschen innan vi ska i väg för att handla.
Sen blir det mys lördag. Upp tidigt i morgon för Jlia börjar sin dans i morgon =)
På måndag ska jag på jobb intervju. Ska bli jätte roligt. Hoppas på några timmar där och ev på ett annat ställe. =) Så det håller jag tummarna för nu. Vill verkligen komma igång, jag är som jag sagt innan ingen person som tycker om att gå hemma. Jag vill jobba, jag vill göra något. Jag vill komma ut oc vara social känna att man bidrar till samhället.
Hur länge är det okej att leva på soc för att man en gång tidigare haft arbete och tycker det är OKEJ att soc betalar för mig nu. Jag går inte på soc, men tycker att det är bra att dem finns. Det finns männsikor som behöver soc av olika anledningar. Men jag tycker inte det är okej att gå på soc flera år. För det finns jobb om man vill ha. Man kan bara inte vara så kräsen. Jag har varit arbetslös för länge just nu. USCH.
Men jag håller tummarna på måndag =)..
Annars så funderar jag på att börja skolan igen och läsa upp. Matte A&B, ENG A&B, SAMHÄLLE A&B, SVENSKA A&B.  Jag funderar som sat. För jag vet att jag kommer få det så kämpigt =/ Men jag måste ta tag i det någon gång om jag nu ska läsa vidare på högskolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0